reklama


Potwierdzone przypadki #koronawirusa w Polsce: 35 146 | Zgonów: 1 492 | Wyzdrowiało: 22 209


Potwierdzone przypadki #koronawirusa w Zachodniopomorskiem: 611 | Zgonów: 22

Potwierdzone przypadki #koronawirusa w powiecie polickim: 12 | Zgonów: 0

Data aktualizacji: 2 lipca 2020 roku, godzina: 10.37 | Kliknij i przeczytaj raport


ZWiK w Policach zawiesza bezpośrednią obsługę klienta

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach informuje, że w celu przeciwdziałaniu rozpowszechniania się koronawirusa oraz minimalizacją zagrożenia dla pracowników podjęta została decyzja o zmianie sposobu świadczenia usług i wprowadzeniu pracy w minimalnych obsadach pracowniczych do 30 kwietnia.

– Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników – informuje policki ZWiK. – Wszelkie sprawy w przywołanym okresie będą realizowane jedynie przy wykorzystywaniu środków komunikowania się na odległość tj. usługi pocztowe, telefon oraz e-mail – czytamy w komunikacie.

Do 30 kwietnia nie będą dokonywane odczyty wodomierzy a pobrana woda i odprowadzone ścieki będą rozliczane na podstawie faktur ryczałtowych.

– Dołożymy wszelkich starań, aby zmiana organizacji pracy była jak najmniej dotkliwa dla naszych klientów a czas rozpatrywania wniosków odbywał się w możliwe najkrótszym terminie – podkreśla Spółka.

Mieszkańcy mogą zgłaszać awarie 7 dni w tygodniu przez całą dobę, dzwoniąc na numer telefonu 994.

– Służby eksploatacyjne pracują całą dobę, aby dostawy wody i odbiór ścieków odbywały się bez zakłóceń – tłumaczy ZWiK w Policach.

Szczegółowe informacje dotyczące dyżurów telefonicznych dostępne są na stronie internetowej Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach.

Autor: Gracjan Broda, Foto: Gracjan Broda